4e dag Barcelona, dag 2

14 januari 2018 - Barcelona, Spanje

Grote plassen rondom de camper van de nachtelijke regen. We zagen dat Belgische buren regenschade hebben dus die hadden pech. Alles nat eruit en uithangen. De 3 kinderen konden dan lekker rondfietsen op hun meegebrachte fietsjes op de parkeerplek, ruimte zat. Wij hadden deze problemen niet, dus we komen met veel zon eruit. Lekker douchen, eten en rommelen en weer op pad. Waar we gisteren gebleven waren,gingen we verder. Op de Rambla ! Lekker in het zonnetje koffie drinken en wandelen over een markt met verzamelaars ( op het placa Reial) van munten, postzegels, speldjes en zelfs doppen van bierflessen ! Dan naar het havengebied, winkeltjes kijken, hapje eten, lekker zitten op een bankje en zo zien we ook de oude binnenstad met paleizen, kathedraal en musea. Op het laatst nog naar placa Espagna, vlak naast terrein van de Olympische Spelen uit 1992. Met roltrappen naar boven, dat is luxe ! Bij het olympisch park konden we niet verder omdat er een concert stond gepland van Lady Gaga. Drukte met veel fans van allerlei pluimage, verkleed in allerlei outfits en verkleurd in het haar.

Het wordt alweer donker en dan gaan we moe (13,8 km gelopen, 20.350 stappen) - en dat voelt Wim nu toch best wel - en voldaan naar campertje.

1. Liesbeth:
    15 januari 2018
    Wat een imposante kathedraal en jullie hebben flink gewandeld hoor deze 2 dagen in een lekker zonnetje zo te zien. Het echte vakantiegevoel is er al😉 Groetjes