30e dag Naar La Carlota

9 februari 2018 - La Carlota, Spanje

Zonnig in de morgen, vertrekken uit Sevilla, direct de grote weg A4 op uit de stad en later secundair gaan rijden richting Cordoba. Mooi glooiend gebied, langs de rivier de Quadalquivir (=grote rivier) door agrarisch gebied. Mooi, na 137 km arriveren we op camping Carlos III bij de groep ACSI- medereizigers. Bijgepraat met de 7 koppels die er al waren. Hele verhalen over ingesneeuwd in Pyreneeen, bij Madrid uren vast gestaan, een meter sneeuw bij Barcelona, dagenlang ook gevroren op deze camping, kortom van alles wat. Dan de camper schoon gemaakt, de ramen gelapt, kleding en camper gewassen, lekker in zonnetje gelezen en getut. Divers pluimage van mensen, binnenzitters, buitenzitters, actieven en inactieven, spontane kletsers en ingetogen afwachters, de een was weg naar Cordoba (met bus), de ander naar ander stadje, een derde was gaan fietsen naar La Carlota, de ander was aan het bijkomen van de reis en er druppelden nog 3 campers binnen, dus nog maar 3 stellen en dan zijn we compleet.