14e dag benidorm

24 januari 2018 - Benidorm, Spanje

In benidorm is er op woensdag en zondag een grote markt. Leuk om er een keer over heen te lopen. Er worden met name schoenen, leer, kleding en sieraden verkocht en af en toe zie je een groentekraam. Kleding is goedkoop. Je ziet hier met name de toeristen die op koopjes uit zijn. De vrouwen zijn in de meerderheid. Immers omdat velen hier langer zijn, houden de mannen het voor gezien. Zij zijn immers niet de op koopjes gerichte echte winkelaars. De terrasjes rondom de markt zijn allen vol en daar zijn het dan vooral de mannen die het zich goed laten smaken. Een kopje koffie is niet duur kost ongeveer 1,30. Ook wij nemen het ervan immers we hebben nog geen terrasje gezien!!!. In de middag blijven we lekker op de camping, lezen en genieten van het zonnetje. Vandaag heeft Sanne de 20 weken echo gehad (zie foto). Alles ziet er goed uit. Of het een jongetje of meisje wordt, moeten we nog afwachten. Sanne en rombout wilden het van te voren niet weten. Wel bijzonder dat je ondanks de afstand zo direct contact kunt hebben. Dat is toch het voordeel van de huidige tijd.

1. Liesbeth:
    28 januari 2018
    Alweer 20 wk zwanger. En fijn dat zwangerschap goed verloopt. Nog 20 weekjes wachten dan zijn jullie weer Opa en Oma.