11e dag valencia (Betera)

21 januari 2018 - Bètera, Spanje

het is vandaag bij het opstaan al heerlijk. De verwachting voor vandaag en morgen is 26 graden. We besluiten een rustig dagje te doen en dan is er ook tijd voor de was. We zijn nu 11 dagen onderweg en hebben nog voldoende kleding etc. maar we weten niet wanneer we en weer op een camperplek staan met wasmachines en of het dan ook goed droogweer is. Voor 3 euro per was kun je niet zelf gaan staan modderen. Dus gaan we, de machine dus, aan de slag. Al na een uurtje drogen kan de was weer schoon de kast in. En kan de volgende was gedraaid worden. Ondertussen loopt de temperatuur behoorlijk op en zoeken we de schaduw op, waar het door de wind toch weer wat koud is. Dit is vaak zo in het voorjaar. We hebben wat gesprekjes met landgenoten en wat blijkt die gaan hun camper hier stallen en vliegen vanmiddag terug naar Nederland. Komen pas weer in april terug. Kosten vliegticket 50 euro per persoon. De camper stallen kost 2 euro per dag. Dit is zeker iets om over na te denken  in de toekomst. Valencia is een aanrader en lijkt qua temperatuur in het voorjaar als beste uit de bus te komen.

1. Sanne:
    21 januari 2018
    Ooow wat een lekker weer en wat is Valencia toch leuk! Xx
  2. Ine:
    22 januari 2018
    Voorjaar... Voorjaar...? Het is winter hoor!!! Hier in Ollanda tenminste wel
  3. Wim en Tonnie:
    22 januari 2018
    Hier is het 9 maanden voorjaar en 3 maanden zomer!!