Vertrek

11 januari 2018

Na nog een laatste check en een laatste actie onze tiguan (auto) schorsen voor de wegenbelasting. Vertrekken we vol verwachting. Wat gaat deze reis ons brengen? 3 maanden weg is een hele tijd, kunnen we wel zolang zonder kinderen en kleinkinderen? De tijd zal het leren. Allereerst gaan we de zon opzoeken in Spanje. Het druilerige, koude Nederland achter ons laten is geen straf. Wat zal het heerlijk zijn om straks in ons stoeltje voor de camper van de zon te genieten. We hebben een maand voordat we aansluiten op de reis naar Marokko. Een maand om te onthaasten en voor mij van efficiency in het werkzame leven, naar go whith the flow van het gepensioeneerde leven over te schakelen.  Maar vooral ook samen weer een balans vinden, waarin we veel meer met elkaar op zullen trekken. Kortom samen wennen aan een nieuwe levensfase. De verwachting is dat we deze reis ongeveer 9000km gaan afleggen. Waarvan 3500 km in marokko. Heel bijzonder om met je eigen huis, want zo voelt het, door europa te trekken. Alles op een paar vierkante meter. Wat zullen we straks weer moeten wennen aan ons grote huis!!

1. Anita:
    11 januari 2018
    Super leuk heel veel plezier samen en geniet er maar lekker van 💋
  2. Hannie:
    11 januari 2018
    Heel veel plezier heel veel mooi weer en een goede reis toegewenst. Ik leef met jullie mee