6e dag peniscola

16 januari 2018 - Peñíscola, Spanje

Als we wakker worden is het heerlijk zonnig met strak blauwe lucht. De weersverwachting 22 graden voor vandaag belooft veel goeds. Lekker uitrusten van de lange reis en het vele lopen in Barcelona. Toiletgebouw gedateerd maar heerlijke douche met veel warm water! En daarna heerlijk in het zonnetje ontbijten, wat een zwitserleven gevoel is dit, en dan te bedenken dat de weersverwachting thuis slecht is met natte sneeuw etc. Verder de hele dag rustig doorgebracht met boeken en krantje lezen, digitaal gedownload. We hebben ons abonnement omgezet naar alleen digitale krant, kunnen we op de hoogte blijven en voorkomt dat de brievenbus thuis uitpuilt van de vele kranten. Daarvoor ook NEE/NEE STICKER op brievenbus geplakt. Als je lange tijd weggaat moet je ook meer regelen. De zon heeft de hele dag heerlijk geschenen en het was oppassen om niet te verbranden, zo erg zelfs dat Wim die anders nooit smeert zich uit zich zelf 2 keer ingesmeerd heeft. Lekker pasta gemaakt, laatste 2 afleveringen van The Crown gekeken en dan op tijd naar bed, morgen is er weer een dag.