42e dag Essaouira

21 februari 2018 - Essaouira, Marokko

Gelukkig door inspanningen van Tonnie die via internet (handleiding Fiat onvoldoende want zelfs geen automaat opgenomen) de juiste informatie heeft gevonden om te resetten, met hulp van knutselaar Frans, is het probleem opgelost en hebben we een ererondje over de camping gereden. Iedereen, alarmcentrale na 20 min.wachten ! en camperleverancier (die geen wezenlijke bijdrage kan leveren over de auto) geinformeerd. Hiep, hiep, hoera ! Alle medereizigers ook blij en feliciteren !

Wasdag, is dat ook geregeld.

Gisteravond was het al donker en hebben we niets meer van de camping gezien. De camping ziet er voor marokaanse begrippen mooi uit. Prachtig zwembad. Wel nog koud. Mooi tegelwerk en goede douches voor hier!

In de middag naar weekmarkt in dorpje op 2 km afstand. Foto’s en filmpje spreken voor zich, wat een ellende, wat ze zelf niet vinden en wat een vriendelijke mensen. Lopen wij daar als 8 toeristen in korte broek met zonnebril door die troep heen, bizar ! Dan bij teruggaan, zorgt Frans spontaan voor een ritje achterin een vrachtbusje voor ons 8-en en wij maar zingen en die mensen vreemd kijken ! Vandaag meer ezels gezien dan de rest van ons leven. Het vervoermiddel hier.

Op de camping vinden we een schildpad Zie foto, hebben er ook al een aantal los in de natuur gezien.

Dan jeu de boules, bespreking over morgen en overmorgen met borrel na. Heerlijk ouwehoeren, en vooral opgelucht over de goede afloop. Hopelijk vannacht beter slapen dan vorige nacht.

1. Hannie:
    21 februari 2018
    Zonder problemen lekker slapen wel te rusten voor straks