Dag 16, 10-11-2018, Krabi

10 november 2018 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Laat opgestaan en weggegaan, n.l. om 10.00 uur weg, mooi weer, bewolkt. We gaan naar Ao Nang, een dorpje 20 km van Krabi in de provincie Krabi, zuidelijker dan Phuket. Aan de westkust, dus we steken het land over met onderweg veel kalkrotsen en veel begroeiing, als palmen, rubberbomen, ananasplanten, bananenbomen en dan weer dezelfde palmen, enz, enz.

We hebben een andere bus, met gordijntjes en een bovenverdieping. Veel plek, met zithoeken voor 4 personen, achteroverleunstoelen enz. De eerste stop is weer bij Amazone koffie en Tonnie koopt een leuk hoedje, keppeltje, zonneklep ineen. Staat haar goed.

Om 12.00 uur zijn we in Ao Nang, een grote straat langs de zee, waar een grote boulevard is met allerlei kraampjes en winkeltjes met daarachter hotels of hotels in aanbouw. Een smal strand, zeker bij vloed. Heerlijk warm water, geweldige temperatuur. Een kort buitje kan de pret niet drukken. We hebben een prachtige 4 persoonskamer in het Playa hotel, met in iedere kamer een tv en in iedere kamer een aparte airco.

Eerst zwemmen in het zwembad, heerlijk met ligstoelen en een pool-bar waar je in het water drankjes en burgers kan bestellen. Om 17.00 uur wordt het overal happy hour, dus gereduceerde prijzen ! Een wandeling over de boulevard voor donker en bij het invallen van de avond is er al volop activiteit overal, ook op het strand !

Dan gaan we in de avond de hele boulevard af en kijken we naar travestieten die met iedereen op de foto willen, tegen betaling en anders nijdig doen. Wel knap opgemaakt en slank en borstiger dan de doorsnee thaise. Tasjes, kleding, sieraden te over. Pasta en pizza afgewisseld met thais eten en een Chang, het bier in het land. Toch weer 12.500 stappen gelopen, dat blijft elke dag wel terug komen. Wel veel gezien, veel gelachen en lekker gegeten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda:
    11 november 2018
    Geen foto’s dit keer?
  2. Hannie:
    12 november 2018
    Ja ik mis ook foto's. Maar de verhalen zijn ook heel mooi. Ok kan me er helemaal in verplaatsen.
  3. Marjon Verpoorten:
    13 november 2018
    Het is echt genieten van jullie verhalen.geweldig