Dag 21, 15-11-2018, Phuket 4

15 november 2018 - Phuket, Thailand

de bewolking in de morgen duurt maar even, en dan is het al vroeg heel warm, zeg maar heet. Al boven de 30” bij elven.

De laatste dag willen we niet gaan zitten wachten, maar nog wat ondernemen. Met z’n vieren, met Kitty en Paul - onderhand onze vaste reisgenoten - gaan we een taxi nemen en wat bezienswaardigheden bekijken. Bijv. De 43m hoge boeddha op het hoogste punt van Phuket, 2 grote tempels, bijv Wat Chalong en wat uitzichtpunten bij de diverse baaien.

Helaas is Kitty ziek geworden, de hele nacht in touw en overgeven en misselijk, dus dat wordt niks rondrijden met een taxi. Tonnie regelt een verlenging van de kamer, via Booking.com kon nog wat geregeld worden want volgens de receptie is alles vol, en dan hoeven we nog niet uit - om 12 uur - te checken, kunnen de koffers blijven staan, kunnen we aan het eind van de dag nog douchen en in dit geval kan Kitty nog alsnog slapen op bed. Dus wordt het toch aan het zwembad liggen, wat geen straf is. Maar wel passief, gelukkig is er de poolbar met lekkere broodjes en drankjes. Voortaan niet 1 keertje opdrogen in de zon gedurende 3 minuten, want Wim is gelijk verbrand op buik en bovenbenen. Een leuk aandenken alsnog !

In de avond weer lekkere temperatuur en dan maar met kleine groep uit eten bij onze heer Karlsson met zijn lekkere pasta’s en pizza’s. En dan om 23:00 uur verzamelen om te vertrekken naar het vliegveld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade