25e dag Naar Marbella

4 februari 2018 - Marbella, Spanje

De kust verder langs naar beneden via de N340 kustroute. Door pittoreske badplaatsen in rotsachtig gebied met mooie badplaatsen in mooie baaien. Alles volgebouwd met hotels, appartementen en winkelstraten vol met restaurants, echt vakantie-steden. Weinig campings en camperplaatsen. Campings die we zien, zien er redelijk vol uit met caravans en campers. Bewolkt weer met zo nu en dan een buitje. Malaga, Torremolinos, Finguerola zijn grote steden, modern en redelijk druk. Dan komt Marbella, het luxe-oord van deze streek. Camping gezocht aan Cabopino- strand, waar we vlak bij zitten. In de middag gaan we wandelen op strand met windkracht 4, veel surfers en strandtentjes waar om 17.00 uur het Happy Hour begint, met een optreden van een “echte” Elvis Presley voor de Engelse gasten. En deze Engelse gasten zijn er in overvloed, in de buurt en op de camping. Alles is er op aangepast, bijvoorbeeld het bier, de artikelen in de winkel, de verhuurauto’s (met stuur rechts !), de karaoke in de avond in de campingbar enzovoorts. Gelukkig is de karaoke om 23:30 uur opgehouden en kunnen we rustig gaan slapen.